Nevyhovují vám rozměry postelí ? Lze dadat v mnoha dalších rozměrech, dle požadavků.
Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. REKLAMAČNÍ PROTOKOL
REKLAMAČNÍ PROTOKOL

 

 

 



(vyplní zákazník) Firma/jméno a adresa kupujícího:





IČ: (a DIČ)

Zpáteční adresa pro zaslání zboží: (Je-li shodná s výše uvedenou, nevyplňujte!)





Kontaktní osoba:

Telefon/fax:

Mobil:

E-mail:

Poznámky:


Reklamované zboží:


Datum nákupu: (Datum vystavení faktury)
Číslo faktury:


Podrobný popis závady: *



















Návrh způsobu řešení reklamace:









*) Co nejpodrobněji specifikujte závadu, kde se vyskytuje.

1. Při uplatňování práv z odpovědnosti za vady je nutné přiložit doklad o zakoupení zboží či fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží.
2. Při zasílání zboží je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození nebo zničení.

Fotodokumentaci prosím zaslat na email. adresu : mazurmartina@seznam.cz










Datum: __________________ Podpis kupujícího: _______________________________________